mandag 28. juli 2008

Together - forsøk på å lifte Ingvild Bolme

Fikk en utfordring av Ruffa på det rosa - og litt av en utfordring!!! Jeg skulle lifte en nydelig LO av Ingvild Bolme som heter "magic" *dåne* Her kan du se alle de fantastiske tingene hun kreerer *bøyer meg i støvet*


Så siden jeg fikk utfordringa, så måtte jeg jo prøve da... jeg har litt andre bilder i antall og størrelse, men har i hvert fall prøvd å få med de viktigste elementene. Min føles heller ikke like vintage som Bolme sin, men turde ikke prøve meg på en kopi heller *fnis*



Men her er i hvert fall mitt forsøk da - med bilder fra bryllupet til onkel og tante:



4 kommentarer:

Lillenala sa...

Helt nydelig :) Kjempebra lifta!! :D

Linn sa...

WOW denne ble rålekker Aakre! Er ofte innom i Ingvild Bolme sin blogg og denne LOen kjente jeg igjen ja, så du klarte med glans liften. Stilig måte du har gjort med greinene, likte så godt at de kom så godt fram :D

God helg til deg :D

Merete sa...

Utrolig nydelig, Line!! Knallfin!

Ingvild Bolme sa...

Hei. Dette var en nydelig versjon av Magic, kjempemoro å se!

Ønsker deg en flott dag!