torsdag 3. juli 2008

Scrappetreff-LOer

Det blei litt scrapping på treffet selv om jeg var ganske så trøtt gitt :) Ei super helg! Var kjempe koselig å treffe rosa damer, og det var også veldig trivelig å møte Line i Hamar. Selv om vi ikke så hverandre så mye pga treffet, så fikk vi oppdatert hverandre litt da :)
Her er LOene jeg laget på treffet:

En LO til Årets Designer-konkurransen på det rosa forumet - bruk statistikk.



En LO til BOM på det rosa - tema VANN + minst 2 detaljbilder


Denne var morsom å lage :) Fikk prøvd ut noe jeg ikke pleier å gjøre - male rett på LOen - skummelt, men morsomt! Fikk mye input fra Tea på denne - takk, snuppa *klem* Vant Kreativ åpen klasse med denne, og da blei det enda morsommere :) hehe. Blei veldig fornøyd med blingen i øynene til chipboard-hodeskallen.


Denne laget jeg til inspirasjonsoppgaven på det rosa. Vet ikke helt hva jeg synes om denne, men den blei vel grei nok.

Koselig at du kikker :)

Ingen kommentarer: