fredag 17. februar 2012

Emils første karneval

Da var karnevalstida her, og i barnehagen til Emil var det på tide å ta på kostymene. Og jeg var selvfølgelig godt forberedt, og elefant-kostymet var i hus for lenge siden... Men å prøve det på forhånd, det glemte jeg :P 06.45 til morgenen i dag skulle kostymet på...men hetten med elefant-hodet på var jo alt for stort - det passet jo meg! What to do!!!

Jeg løp inn på rommet hans på leit etter noe som kunne brukes. Der fant jeg en ku-pysj, og snappa den til meg. Så lagde jeg en hale av garn, og festet den på pysjen. Ørene fant jeg på en fleece-dress, og sydde dem på et hårbånd. Så kl. 7 i dag morges var det fram med nål og tråd, garn og ansiktsmaling... En ku med rød nese....ja - jeg var litt trøtt! Hehe!



Legg også merke til at min lille gullgutt står selv på det øverste bildet...jammen blir han stor! 

Ingen kommentarer: