mandag 8. november 2010

Scrappehusets utfordring - søm

Etter den sukkersøte rosa glitter-prinsesse-LOen min, trengte jeg noe annet. Og det fant jeg på Scrappehuset. Jeg har lurt litt på hvordan jeg skal kunne scrappe til en gutt...jeg som er så glad i rosa, lilla, glitter og fjas :P Men på Scrappehuset fikk jeg møte en ny stil :) Steampunk! Det så kult ut, så det måtte jeg teste. På denne har jeg sydd fast bokstavene, og håper det er nok søm for å være med på Scrappehusets utfordring om søm :) Steampunk var forresten utrolig gøy! På blomsten og blonden brukte jeg crackle accents, og det ga et blankt lakk-preg som jeg synes passet til stilen. Også stupte jeg oppi boksene med metallpynt og Tim Holtz-stæsj. Var også innom en oldemors smykkeskrin, og der fant jeg en nål som passet perfekt :) Da fikk jeg jo samtidig tatt vare på et minne om henne :) Embossingpulver og -pistol kom også fram igjen...det har ligget å støvet ned. Så jeg har fått brukt masse som har ligget lenge (ikke minst arket fra Junktiz som jeg har hatt i en evighet), og også sjablonger + mist...det var en artig effekt :)



6 kommentarer:

Nina's hjem. sa...

Nydelig LO :)

Torill sa...

Så utrolig kul denne var!!
Så hærlig med noe annet enn rosa og sukkersøtt:0) Likte denne veldig godt! Go Steampunk!

Tusen takk for at du ble med og sydde på Loen din - og for at du ble inspirert av artikkelen!
Gleder meg til å se mere!

Iselind sa...

Så kult at du prøver deg på STEAMPUNK- kjempefin ble den-, og takk for at du ble med på søm utfordringen.

Ha en fin dag.

Iselind

Toi9 sa...

Stilig!!
Kjempekul LO!!

Ha ei fin helg :)

Vibeke sa...

Denne var KUL!!! Så masse å se på!! Virkelig tøff:)

Jentene i huset sa...

Se der ja. En LO i ekte steampunk-stil. Herlig. Spennende og med et litt sånn Tim Burton preg over seg! Me like! :D

Takk for ditt tøffe bidrag! :D