mandag 2. juni 2008

Utfordring fra Berit

Fikk en utfordring av Berit, som ho hadde fått fra Tone :) Det er alltid så koselig å lese kommentarer og innlegg fra Berit, både i bloggen og på scrapbookexpress. Ho skriver alltid så mye koselig :) Blir alltid glad når jeg leser dem :)

-pick up the nearest book
-open on page 123
-find the fifth sentence
-post the next three sentences......
-tag five people, and acknowledge who tagged you

Jeg holder på med Anne B Ragde - Ligge i grønne enger. Jeg har ikke kommet så langt som til side 123 ennå da, men jeg får bla litt fram.

"-Og så lager vi hakkemat av det. I form av puslespillbiter. Hele bildet løser seg opp, men vi kan fremdeles se at det har vært et bryllupsbilde."

Da skal jeg utfordre fem stykker:

Krutta
Renee
Brita
Triurine
Ann-Lovise

Ingen kommentarer: