fredag 10. august 2012

Kosa meg litt med scrapping i slutten av juli

Her er noen sider igjen... nok en gang tar jeg et lite røsk og legger inn flere på en gang. Må fortsatt skjerpe meg litt med blogginga altså...

Men her har jeg kosa meg med masse stempler :)




Denne laget jeg til papiralongen for juli inne på casa kreativ - har liftet en av mine favoritt-scrappere; ToneK :) 


Også kommer den jeg nok er mest fornøyd med denne gangen. Noen LOer er det bare ekstra gøy å lage, og da kan jeg sitte i evigheter å pynte og dille. Dette er en sånn side :) Jeg bare elsker å blande blått, turkis og grønt



2 kommentarer:

jorunn`s Fristed sa...

Mange herlige LO her, digger det når det er flyt i det man lager, og man bare sitter å pusler med pynt.. En når vi sitter der å prøver alt mulig rart og aldri blir fornøyd :)

kos deg ♥

Luce sa...

Kjempeflotte loer!
Kjempekul stempling på "mammas kosegugtt" og "mammas gullgutt"
Nydelig oppsett og blomsterklymger, friske flotte farger og flott journaling på "sommerkos" - skulle ønske jeg hadde et sånt bilde - har litt jeg skulle skrevet om det, men da mine var små var det ikke digitalkamera og blide bilder ble foretrukket.
Nydelige farger og lekre klynger med mye flott i på "babylove"
Dette ble mye, men ha en fin dag :o)