tirsdag 27. desember 2011

Min 10 på topp for 2011

Scrappehuset oppfordrer oss til å lage vår 10 på topp-liste for 2011. I år, som i fjor, så har jeg slitt med scrappesperre, men har fått laget litt i alle fall. Jeg har jo også blitt mamma i år, og har jo da hatt litt å gjøre :P

Her er mine favoritter fra 2011:

1. Opp&ned&ned&opp - laget i februar:


2. Søte drømmer - laget i oktober:


3. Passport - laget i august:


4. Se på min lille teddy du - laget i april:


5. Walk of fame - laget i november:


6. Trøtt - laget i september:


7. Selv rockestjerner må lades opp - laget i oktober:


8. Walking on sunshine - laget i mai:


9. Her bor Emil-en liten tøffing - laget i april:


10. Den første flyturen - laget i oktober:



Målet mitt for 2012 er å scrappe mer, og fortsette min jakt på scrappestilen min. Mitt største scrappeproblem i 2011, har vært stilforvirring og problemer med å finne ut hva og hvordan jeg vil scrappe.

4 kommentarer:

Hege sa...

Herlig liste! Likte veldig godt den øverste LOen (ned og opp). Så herlige farger. Tusen takk for inspirasjon.

*marion* sa...

Variert lekkert å utrolig mange fine bilder da *smelt*
Ønsker deg et godt nyttår =)

Torill sa...

NYDELIG!!!
Digger opp-ned-LOen! Den var bare så FAB!!!
Tusen takk for at du deler!!!
Godt kreativt nytt år!!

Vibeke sa...

For en herlig liSte du har her - du har laget så masse lekkert i år!! Likte spesielt godt den "Søte drømmer" jeg:)

Håper du får et kreativt 2012:)