lørdag 15. oktober 2011

Bolme-LO

That's just so cute har en utfordring hvor vi skal scrappe Bolme-inspirerte LOer.

Jeg var på kurset til Bolme i Tønsberg, og måtte teste noe av det jeg lærte. Her er et bidrag til utfordringa fra meg:

Nok et foto av Linda Gabrielli :)




Her er LOene jeg laget på Bolme-kurset:


Jeg gledet meg veldig til kurset, og syntes det var artig. Jeg fikk prøvd skalpellen og raspe-verktøyet hennes, og de måtte jeg bare plukke med meg fra Gode minner :P De er jeg kjempefornøyd med!

7 kommentarer:

Scrappegal sa...

Så flotte kurs LO'ene dine blei!!!
Og du verden, så NYYYYDELIG den Bolme inspirerte LO'en blei!!!! *elsker den!*

pia iris sa...

herlighet så lekker den øverste her var. riktig nydelig.
og de to andre ble flotte lifter de og altså.
takk for at du deler. klem pia

~Isabell~ sa...

åååååå,jeg ble helt forelsket i den bolmeinspirerte LO'en din, noe så vakkert. De andre LO'ene ble flotte lifter=)

takk for dine bidrag

AnneiSkogen sa...

For en nydelig LO. Rett og slett vakker!!

Lambi sa...

Wow, jeg har sett utfordringen, og nydelige LOer dere har laget alle sammen, dine også! Men ser at du har laget en egen selv også i ettertid. det synes jeg var ekstra kult! Nydelige alle 3! Den stilen klarte du perfekte ja! :) Flott blogg du har! :) Elise

fortel sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Silk Sarees online sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.